Social Icons

miercuri, 7 mai 2014

InstaMani #2

Manichiura se schimbă, postările se înmulţesc. Yey!
Pot să zic că am experimentat cu manichiura lately şi chiar dacă nu mi-a reuşit de fiecare dată, măcar am încercat. Am observat că mă plictiseam extrem de repede de unghiile făcute într-o singură culoare şi atunci mă "lovea" inspiraţia...sau Pinterest-ul.

~Peachy polish & Gold studs on my~ sister
Valentine hit me!

Love this!
And this:))
Boring!
Not that boring! :d


P.S. : Aţi aflat ştirea despre femeia de la Harvard care a aflat cum poţi să printezi 3D produse de machiaj de pe propriul computer? Tot ce îţi trebuie este o imprimantă 3D şi inspiraţie. (Şi 300$ ca să cumperi imprimanta.)
Eu aş rămâne totuşi la produsele "tradiţionale" , dar trebuie să recunosc că este o idee briliantă!

See you in my next post, lovely readers!
Kisses,
G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu