Social Icons

sâmbătă, 14 decembrie 2013

Rocking around the Christmas tree!


Hy there!


M-am gandit sa continui cu titlurile inspirate din cantece de Craciun si de data aceasta am ales melodia de la reclama Orange cu cei doi maimutoi, pe care sigur o stie toata lumea.
Am vazut o multime de machiaje care mai de care mai sclipicioase si "pretioase", dar m-am gandit ca pentru masa de Craciun unde (probabil) se strange toata familia , eu as purta un machiaj relativ simplu, nu foarte intens si feminin.
Am de gand, ca pentru seara dintre ani sa va dau pe spate cu ceva mai intens, care o sa va scoata din anonimat, cu siguranta. There will be some bling-blings so prepare :)).


This one:








Am folosit:
FATA:
Fond de ten Rimmel London Stay Matte(100 Ivory)
Contour-Blush e.l.f (St. Lucia)
Pudra translucida Essence All about Matt!
OCHI
Primer e.l.f
Paleta The Balm Nude'Tude
Tus carioca Essence
Mascara Rimmel London Scandaleyes Retro Glam(Black)
BUZE
Ruj Avon Extra Lasting (Sunset)
Gloss L'Oreal Jelly Balm (Plush 120)
              


Or this one:





 La acest machiaj am  folosit aproximativ aceleasi produse pentru fata si ochi, iar pentru buze am folosit un creion de buze Glamour si gloss Just Cosmetics(Love this comb!)






~Sper ca v-a placut si multumesc ca ati trecut pe aici!~
^_^



Kisses,
G.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu