Social Icons

sâmbătă, 23 noiembrie 2013

InstaMakeup

Buna seara/dimineata blogosfera!


   Azi(ieri)...un curier mi-a inveselit ziua :D. Mi-a adus mult asteptata comanda Sheinside (Multumesc  draga Sandra). Evident ca am fost toata un zambet dupa, pentru ca produsele m-au impresionat placut. Dar, nu despre asta este postarea din aceasta seara.
   In ultimul timp nu prea am avut timp sa fac un machiaj elaborat pe care sa il fotografiez in conditii mai "decente", asa ca m-am gandit totusi sa pun unele poze, rapid, pe Instagram. Ma gasiti pe Insta cu numele gabrielleclapon. See you there too.
  Si acum sa va arat pozele:

The newest :P

Firul ala...:))

Something retro

Imi place foarte tare sa ma machiez asa!



Halloween look.


I know, a lot of red lips:)).



Stay tunned! Urmeaza, in postarea viitoare, cateva review-uri ale unor produse de care m-am indragostit.
Un week-end minunat sa aveti!


Kisses,
G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu