Social Icons

marți, 3 septembrie 2013

Gold Fever on my Pink Nails



Hello ma ladies!


Ieri dupa  ce mi-am facut unghiile eram tare mandra si le tineam de parca erau in ghips  ca nu cumva sa le stric:)). Cine a zis ca femeile sunt neputincioase dupa ce si-au facut manichiura a zis un maaare adevar. Azi, cand colindam cu sormea Afi-ul in cautare de incaltari, m-a oprit una dintre fetele care lucreaza pe culoar la o firma de cosmetice ( al carui nume nu il mai stiu si am cautat pana acum innebunita...era ceva cu Pacific. Daca il stiti va rooooog, spuneti-mi si mie cum se numeste ca sa pot trai linistita.Daca nu, ma intorc in Afi sa aflu:)). ) si dupa ce mi-a facut un peeling pe mana ,care btw a fost super, ma intreaba daca unghiile mele sunt...unghiile mele si daca nu cumva sunt puse:)). Va imaginati, probabil, ce bine m-am simtit cand am auzit asta:">.But enough chatter, let's see some nails.





Am folosit Colorama de la Maybelline...3 straturi= plictiseala.

Si acel sclipici de care v-am spus aici si de care sunt madly in love...pana o sa descopar altul.

Mie imi place foart mult ce a iesit si ma uit non-stop la ele sa nu cumva sa se strice prea curand:)). Putin sarita,stiu.


Kisses,
G.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu