Social Icons

luni, 9 septembrie 2013

Garnier Moisture Match: Shine Be Gone

Hey fetelor!


Cum a fost weekendul vostru? Ati profitat de vremea frumoasa pentru plimbari sau mici escapade la munte sau la mare? Desi suntem deja in septembrie, am vazut la stiri ca multa lume este inca la mare sperand sa prinda pe pielea lor ultimele raze de soare care le-ar putea face pielea mai bronzata...decat este, probabil:;)).
In aceasta postare vreau sa va prezint una dintre noile creme hidratante de la Garnier, aceasta fiind cea pentru tenul mixt spre gras.




Vine intr-un ambalaj practic, intalnit si la BB Creamul Miracle Skin Perfector si datorita consistentei  relativ groase(desi nu cred ca asta e cel mai potrivit cuvant) nu curge din recipient decat daca strangi. Are o culoare verzuie, iar pe piele se simte exact ca primerul de fata de la Sephora, cel cu sticluta transparenta. Mi se pare ca iti da si o senzatie usor racoritoare sau poate e doar impresia mea din cauza mirosului fresh:)).


Intradevar, am observat ca matifiaza tenul si il hidrateaza binisor si pana cand o sa descopar o alta crema potrivita tipului meu de tenul, aceasta este o crema pretty good.



Atat pentru seara asta. See you on Friday, ladies.



Kisses,
G.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu