Social Icons

marți, 12 februarie 2013

Pretty in Pink

Hey pretty ladies!

Toata blogosfera da pe dinafara de machiaje pentru Ziua Indragostitilor.Nu zic Valentine's day pentru ca nu toata lumea sarbatoreste varianta americana a acestei zile si sunt mai traditionalisti, preferand varianta romaneasca, Dragobetele. Totusi... inca un makeup nu strica, nu?:p
M-am gandit ca rozul ar fi o culoare potrivita , care ne duce cu gandul la bomboane....muuulte bomboane;)).



Am folosit initial un ruj nude(serios,am ruj pe buze), apoi m-am gandit ca inca putin roz(fuchsia)nu strica:D.





Desigur ca am pregatit si o manichiura in tema, dar o sa o prezint in postarea urmatoare,care va aparea cel mai probabil maine.M-am distrat foarte tare facand-o:)).
Va mai spun de vesnica mea problema cu aparatul?Daca culorile nu vor sa iasa mai intense,nu ies si basta!


Kisses,
G.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu