Social Icons

luni, 4 februarie 2013

Emelard Green

Wazzaap!

Hahaha,nu stiu ce mi-a venit cu acest "wazzaap"  dar ma pictisisem de obisnuitul"buna seara" sau alte asemenea.
Sunt foarte energica si binedispusa in seara aceasta,am experimentat 2 chestii care mi se par tare ingenioase:d.
1.Mi-am reparat blush-ul care,folosit fiind, capatase o imensa gaura in mijloc+ mama l-a dat azi pe jos,in minutiosul ritual de curatenie:)) si l-a spaaaaart(asa,ca bonus). Deci,ca sa nu pierd singurul meu blush(spre rusinea mea) l-am refacut cu spirt:D. O sa vedeti mai jos o poza cu el direct reparat...am uitat sa-i fac o poza si inainte de restaurare.
2.Deocamdata nu pot sa va dezvalui si al doilea produs pe care l-am facut...trebuie sa obtin o aprobare;)).
Revenind la titlul acestei postari, vreau sa va arat noua(nici chiar asa noua~1 luna) oja de la Flormar,care este foaaaarte draguta,cu particule  mici de sclipici.Arata foarte...pretioasa:)). Probabil ca atunci cand o sa vedeti pozele o sa ziceti ca sunt nebuna si ca acela este clar un albastru,dar nu este.M-am enervat rau ca in toate cele 30 de poze pe care le-am facut se vede doar albastru si nicidecum verde:(.
Woooo,am scris prea mult.Sorry daca v-am plictisit.Va las cu pozele cu fardul reparat si cu manichiura.








Acea taietura mega ustura cand spal ceva:(.






Si  aici e blush-ul meu reparat:





  Kisses,
  G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu