Social Icons

vineri, 11 ianuarie 2013

Uninspired nails

Hello,hello!

Deci ca sa nu va speriati prea tare,o sa fac un intro;)). Am inceput prin a-mi aplica o baza rosie si mi-am zis ca parca ar mai merge ceva.Dar ce? Si am tot cautat si incercat si buline si linii si inimioare si nu imi ieseau de nici un fel,dar absolut nimic nu imi reusea sau placea. Pana la urma am zis fie ce-o fi si am bagat acolo si un verde sclipicios si un gri si lac cu sclipici si parca nu mai aratau asa plictisitoare.Si de parca nu era de ajuns am mai "aruncat" si niste buline,sa fie.Evident cand totul a fost incheiat am zis:de ce nu le-am lasat eu rosii simple?8-| dar ma rog.
Aici e "minunatia" de manichiura:







   O sa revin cu o postare a unui machiaj pe care l-am facut mai mult ca sa testez un ruj;)).



Kisses,
G.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu