Social Icons

joi, 11 octombrie 2012

A little bit of white.

Hello everyone!

Nu am mai facut demult o postare si mai ales una cu machiaj.Sper ca asta sa se intample in curand.Intre timp,va impartasesc ultima mea descoperire:oja...alba.Da ,stiu,pare stupid dar e prima oara cand folosesc aceasta nuanta de cand.....am descoperit ojele:)).Partea buna e ca...imi place ce a iesit.Surprinzator:d.Initial am dorit o alta manichiura(baza alba,colturile colorate) dar m-am dat batuta deoarece am dezlipit prost banda adeziva,asa ca am decis sa las alb simplu.


Primele 3 poze sunt dinainte de a ma hotari daca le las albe sau le mai fac ceva,de aceea nu era sters surplusul pe margini:d.





                           
Final look:
                         



Am folosit o oja alba no name,oja cu sclipici Flormar su un top coat Gabrini



Kisses,
G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu