Social Icons

joi, 30 august 2012

Summer: The end

  Salutare fetele!
Sunt trista! Sunt trista ca s-a terminat si vara aceasta:(. Vara e anotimpul meu preferat fara indoiala.Din pacate, am simtit ca e intradevar vacanta abia acum ,la sfarsit, cand am reusit sa facem o escapada in natura,mai exact in Predeal.A fost suuuuper,am fost foarte impresionata de Cetatea Rasnov ,dar si de Castelul Bran.
Ma rog,cam atat cu povestirile mele din vacanta,sa trecem la treburile noastre;)).
La categoria NOTD vreau sa va prezint o manichiura realizata cu tehnica buretelui si pe care am experimentat-o a 2a oara dar cu culori mai deschise de data aceasta,prin urmare nu mi-au iesit extraordinare.Deci sa va incant sau sa va ingrozesc:))?






Treaba aia cu strasurile a fost o nebunie de moment,drept urmare am facut-o doar la mana stanga:D

Produsele folosite:



Revista Joy are in numarul de septembrie un cadou foarte dragut,si a trebuit sa-l am:d. E o oja Max Factor-Fantasy Fire.









           Kisses,
           G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu