Social Icons

sâmbătă, 18 august 2012

Ready to party!

Buna seara fetelor!

Mai e putin si trece si vara asta....trist,dar nu avem ce face:(.Nu stiu ce parere aveti voi dar mie nu-mi place de nici o culoare toamna,mi se pare deprimanta.
Revenind la machiaj,asta seara va prezint un machiaj smokey mooooov(iubesc movul :d) pe care l-am purtat la o petrecere cu o rochita neagra,scurta si pantofi negri.As putea spune ca e preferatul meu din cate am realizat.Eram in intarziere,ca de obicei si din pacate nu am avut timp pentru mai multe poze.Enjoy:


Fata: Crema hidratanta Elmiplant                              
          Oriflame Concelear 
          Garnier BB Cream
          Fond de ten Avon-Cream
          Pudra minerala L'Oreal Bare Natural
          Blush Victoria's Secret-Backstage

Ochi: 4 culori din paleta de 120(de acum inainte o sa le fac poze)
          L'Oreal High Intensity Pigments-Valiant

          Pentru impresia de tus am folosit o pensula angled pe care am udat-o si am aplicat fard negru.
Buze:Ruj Avon-Rockin Red


In aceste poze nu eram data cu ruj pentru ca nu vroiam sa se stearga pana ajungeam in locatia respectiva,dar ca sa stiti, am avut un ruj rosu-visiniu cu putin sclipici care il ador,l-as putea purta oricand...in masina m-am dat cu el.:D.
P.S: Imi cer scuze pentru data,dar cand incercam sa uploadez pozele modificate imi dadea eroare si nu mai aveam rabdare sa le mai fac ceva.



  Kisses.
  G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu