Social Icons

luni, 13 august 2012

Freshness

    
   Buna seara tuturor!
Dupa ce m-am chinuit 10 ani sa ma loghez pe blog(ma incurc in atatea conturi de mail:d)am reusit in sfarsit sa intru si sa postez primele mele poze cu un make-up facut de ceva timp. E un machiaj de vara,care imi da o senzatie fresh, dar pe care mai mult ca sigur nu l-as purta in plina zi la o plimbare(mai repede ma dau cu un fard bej,maro deschis si o linie de tus/creion).
  Nu mai zic, ca de la acest machiaj am zis sa fiu putin mai wild si am incercat un fel de leopard print pe un ochi,iar pe celalalt am tras niste dungi de toata frumusetea,care sincer nu stiu ce animal ar putea fi...dar nu vreau sa va sperii asa de la inceput:)).Fara alte introduceri,asta a iesit:





Fata:Crema hidratanta Elmiplant
Garnier BB Cream
Pudra minerala L'Oreal Bare Natural
Blush Victoria's Secret-Backstage
Ochi:Primer Elf-Sheer
Toate culorile folosite sunt din paleta cu 120 de culori
Creion de ochi Ada-Black
Buze:Luciu de buze L'oreal-Piña Colada





                Sper sa va placa machiajul,mie mi-a placut(8-|,evident doar eu l-am facut:)) ).




           Kisses,
           G.






                                                                        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu